Solicitare tablete cf. HG 756/10.09.2020
Criterii generale:
- elev înscris la liceu/școala profesională, cursuri de zi (clasele IX-XII)
- nu au primit dispozitive electronice cu conectare la Internet prin programul național "Școala de acasă", donații, sponsorizări, etc.
Criterii specifice:
- numărul membrilor din cadrul unei familii;
- numărul de sisteme electronice existente în cadrul familiei;
- situația școlară a elevului pentru care se solicită dispozitivul.
Documente necesare:
- copie CI părinte/susținător legal;
- copie CI/CN elev pentru care se solicită dispozitivul;
- cerere solicitare (se obține de la comisie);
- declarație pe propria răspundere (se obține de la comisie).
Calendar activități:
11-13.01.2021 - Depunerea dosarelor la unitățile școlare;
13.01.2021 - Afișarea listei potențialilor beneficiari, la unitățile școlare;
13-14.01.2021 - Depunerea contestațiilor la nivelul unităților școlare;
14.01.2021 - Soluționarea contestațiilor în CA al unităților școlare;
14.01.2021 - Transmiterea către ISJ Vaslui a listei potențialilor beneficiari și a eventualelor solicitări de corecții (conform modelului ce va fi transmis de ISJ Vaslui);
15.01.2021 - Realizarea listei beneficiarilor, validarea listei și corecțiilor transmise de unitățile școlare și publicarea listei finale de către CA al ISJ, prin afișare pe site-ul ISJ Vaslui;
cf. programării I.S.J. - Repartizarea dispozitivelor electronice cu conexiune la internet către școli, în baza rezultatelor finale și precizărilor MEC.
cf. programării liceului - Repartizarea dispozitivelor electronice către beneficiari și încheierea contractelor de comodat.